Bel 088-0600777|Klant worden|Inloggen

Bel ons

Contact support

Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat u ook na de aankoop en ontvangst van een product besluit dat dit toch niet het juiste product voor u is. Dat is geen probleem. Neem contact met ons op via info@huion.nl om het retourproces te starten. Er zijn twee mogelijke redenen voor een retourzending:
 
  • Elke online klant heeft het recht om zijn aankoop binnen 14 dagen na aankomst van het product te retourneren. Wanneer u contact met ons opneemt over uw retourzending, geef dan de datum van levering op.
  • Elk product dat via huion.uk is gekocht heeft twee jaar garantie. Als uw product defect raakt terwijl het nog onder garantie is, kunt u contact met ons opnemen voor een oplossing. Dit kan een retourzending van het product zijn.
Na contact met ons zullen we de volgende actie bepalen. Indien uw retouraanvraag binnen de eerste 14 dagen wordt ingediend, ontvangt u van ons een formulier om uw aanvraag in te vullen. Als uw product technische problemen ondervindt, zullen wij u eerst proberen te helpen bij het oplossen van de problemen. Indien dit niet mogelijk is zullen wij u voorzien van een formulier om uw retouraanvraag in te vullen.

Na goedkeuring sturen wij u een label toe voor de retourzending van het pakket. Volg de instructies voor zowel het formulier als het label om vertraging in het proces te voorkomen.

Indien u uw aankoop binnen de eerste 14 dagen retourneert, moet het product in dezelfde staat zijn als toen u het ontving. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Bij aankomst van de retourzending zullen we het product in alle gevallen testen voordat we een eventuele terugbetaling of vervanging verwerken.

Ontvang als eerste Huion aanbiedingen, tips en nieuwtjes!

Meld je aan voor de nieuwsbrief en blijft op de hoogte. We sturen geen spam, beloofd!